Husk bøger til de mindste i familien

14.05.20
Når bibliotekerne slår dørene op igen, kan du ikke komme ind til børnebibliotekets krybber. Derfor er det vigtigt at du husker at reservere noget læsestof til familiens mindste.

Den begrænsede åbning af bibliotekerne betyder at du, indtil videre, kun kan aflevere bøger og hente reserverede materialer. Du vil ikke have adgang til bibliotekets mange hylder, der bugner af bøger til både børn og voksne. Alle bøger skal reserveres.

Pegebøger til de små

Her er det vigtigt, at du husker de små poder, så de også får adgang til bøger, i form af pege- eller billedbøger, alt efter alder. Denne gruppe af børn, gør måske ikke selv opmærksom på, at de savner deres bøger, så her kan du hjælpe dem.

Jeg har fundet et udvalg af gode bøger til de 0-3 årige og de 3-6 årige, som du kan se herunder. Bøgerne er lige til at klikke på og reservere.

Søg selv på hjemmesiden eller i app

Du kan også selv gå på opdagelse i vores store udvalg, ved at søge på hjemmesiden. Her er et eksempel på et søgeresultat, på alle vores pegebøger på dansk, til de 0-3 årige og på alle vores danske billedbøger til de 3-6 årige

Har du brug for hjælp til at finde de rette bøger til dine børn, eller til at få dem reserveret, så ring gerne på 76 16 20 00. Vi sidder klar ved telefonen, mandag - fredag, kl. 10-17.

Pegebøger 0-3 år

Billedbøger 3-6 år