Husk de bøger, du vil læse senere

29.04.20
Ny opdatering til appen Biblioteket. Du får huskelister og forbedret materiale- og serievisning på din smartphone.

Huskelisten kan du bruge allerede nu til e-bøger eller for at huske de bøger du skal låne og reserverer, når vi åbner igen.

Sådan bruger du huskelisten

Når du har opdateret din app til nyeste version, skal bare du trykke på hjertet ved bogen - så kan du finde materialet på appens huskeliste.

Hvis du allerede har en huskeliste på hjemmesiden, kan den synkroniseres med huskelisten i appen Biblioteket. Du skal logge ind på hjemmesiden én gang. Herefter vil de to huskelister synkronisere, så når du tilføjer et materiale til huskelisten i appen, vil det også ses på listen på hjemmesiden og omvendt.

Andre forbedringer

Der er også kommet en mere detaljerig materiale- og listevisning og en forbedret serievisning. Derudover får du en ekstra mulighed for at logge ud via ’Indstillinger’ under ’Min side’.

Sådan henter du appen

Når du har hentet appen, vælger du blot kommune og logger ind med dit bibliotekslogin.

Hent appen i App Store

Hent appen i Google Play