Lad os nytænke vores lokale bibliotek i Sædding

10.01.23
Du kender Sædding Bibliotek som det ser ud i dag. Men hvordan skulle det se ud, hvis du kunne bestemme? Det vil vi meget gerne høre!

Vi vil derfor gerne invitere dig til en såkaldt innovationscamp, hvor vi sammen skal finde på nye ideer og løsninger. Målet er, at vi sammen kan udvikle de tanker, som kan skabe Danmarks bedste bydelsbibliotek – lige i dit nærområde.

Det kræver ingen særlige forudsætninger at deltage. Du skal blot være borger i nærområdet og være klar til at deltage i en proces, som er noget anderledes end du sikkert er vant til.

Du vil opleve en workshop, hvor vi leger med din spontanitet, din fantasi og indlevelse, samt gruppens evne til at improvisere, lege og acceptere. Det hele faciliteres af øvede professionelle i en stramt styret idégenererings- og innovativ proces. Overordnet handler dagen om at tænke ’hvad kunne være’ i stedet for ’hvad er’.

Vi glæder os til at se dig og sammen udvikle de tanker, der forhåbentlig leder frem til et nyt og endnu bedre Bydelsbibliotek.

Vel mødt.

Alt det praktiske

Vi mødes på Esbjerg Vandrehjem, Gl. Vardevej 80, 6700 Esbjerg

Lørdag den 4. marts 2023, kl. 10.00-14.00.

Der er inkluderet frokost og drikkevarer.

Tilmelding her på mail senest den 20. februar

Workshoppen faciliteres af :
Kiera Conboy og Dorthe Iversen
(Kultur & Projekt, Esbjerg Kommune).