Ny Facebook-side til børnefamilierne

16.11.20
”Elskede du også Troldepus da du var barn?”.

Ja, det er er godt spørgsmål. Måske kender du Troldepus eller måske gør du ikke. Og begge dele er helt fint. Men hvis du vælger at følge vores nye Facebook-side, vil du få svaret på det og MEGET mere.

Siden er lavet specifikt til børnefamilierne

Her kan du møde skarpe anbefalinger af gode børnebøger, både fiktion og fakta (og alt det midt imellem). Her kan du se de fedeste steder på biblioteket, her kan du møde de mennesker du også møder i udlånet, her kan du finde anbefalinger til den nyeste app eller det næste Playstation-spil dit barn skal spille.

Her er der både plads til lækre oldschool papirbøger og til alt det nye og digitale. Og meget, meget andet.

Kort sagt sigter vi mod at lave en side til jer forældre, som I kan bruge i forhold til jeres børn. Eller til jer bedsteforældre der tager børnebørnene med på børnebiblioteket. Og hvis der er nogle børn der kigger med, skal vi nok love jer at bliver både sjovt og spændende.

Nyt fra alle vores børnebiblioteker

Kernen bliver en let og legende tilgang fra vores side, tilsat en masse ægte bibliotekarfaglighed, leveret i en kombination af videoer og tekster. For vi er her for jeres skyld, vi er her for at give jer den bedste oplevelse af børnebibliotekerne i Esbjerg Kommune.

Vi ses på børnebibliotekets Facebookside og i udlånet.

/ Jacob og Rasmus