På eventyr i Kvaglund

01.06.21
”I et hul i jorden, boede der en hobbit.” Sådan starter Tolkiens udødelige klassiker fra 1937 og sådan starter min fortælling om Kvaglund Bibliotek også.

For her, på biblioteket, finder I nemlig et ægte Hobbit-hul. Man kan næsten dufte græsset og jorden og det måltid Bilbo er ved at tilberede. Og I finder et vægmaleri, hvor man blandt andet kan se Bilbo, Gollum og Gandalf.
For den lille forsigtige hobbit Bilbo blev mødet med troldmanden Gandalf starten på et stort eventyr.

På samme måde kan et besøg på Kvaglund Bibliotek blive starten på dit eventyr, både via det dejlige biblioteksrum og via de fortællinger du kan låne med hjem.

Og der er også kommet et nyt krimirum. Men det må du selv opleve når du kommer på besøg.

Vi glæder os til at se dig.