Understøt dit barn sprog

08.04.20
Brug bibliotekernes Sprogspor, der er sprogstimulering for børn i alderen 0-7 år.

For jer der går hjemme med små børn, kan det være en god mulighed for vigtigt samvær. Men det kan også være svært at få job og pasning til at gå op. Og hvad er det lige, man kan lave sammen med de helt små?

Babyrytmik

Måske kan I ikke komme afsted til babyrytmik lige nu. Men så kan I lave rytmik hjemme på stuegulvet i stedet for. Find videoer og ideer til leg med sang og musik på Sprogsporet.dk

Leg med rim og remser

Det er altid sjovt og er fantastisk god sprogstimulering. Men hvordan er det nu, de lyder? Du kan finde en masse rim og remser på Sprogsporet.dk

Krop og bevægelser

Mange sidder i dårlige arbejdsstillinger i disse dage. Kom ned på gulvet med børnene og få gang i kroppen med fagtesange og alfabetleg.

Og når I bagefter trænger til at sidde, kan du også finde film og bøger på Sprogsporet.dk – og tips til selv at lave dem og mange andre aktiviteter med dine børn!