Jazzfestival - find musikken på biblioteket

17.07.23
I dagene 27.-30. juli afholdes den årlige jazzfestival i Ribe.

Som altid med mange gode kunstnere. Hele 25 koncerter med hovedvægten lagt på fredagen og lørdagen og fordelt på 10 forskellige scener rundt omkring i Domkirkebyen.

Glæd jer til navne som Sinne Eeg & Jacob Christoffersen, Jacob Fischer & Cathrine Legardh Trio, sangerinden Miriam Mandipira med Martin Schack fra Ribe samt Kristian Leth og Uffe Steen, Lauritsen/Gunde Kvartet – og naturligvis gode lokale navne som Big Band Ribe, Jazz Dippers, Alligator Swing Band og Emil Brinch Trio.

Der er også børnejazz på programmet i form af Nullernix (Cathrine Legardh og Jacob Christoffersen).

Se programmet for Ribe Jazz Festival

Du kan også hente det fine trykte program på Ribe Bibliotek.

Find musikken på biblioteket

Vil du lytte til nogle af kunstnerne på forhånd, kan du låne musikken på biblioteket ved at klikke på de forskellige albums nedenfor – eller streame dem på din musikstreamingtjeneste.

Rigtig god fornøjelse!