Brugerundersøgelse - hjælp os til at blive endnu bedre

27.02.24
En række tilfældigt udvalgte brugere af biblioteket, får tilsendt en brugerundersøgelse pr. mail til online besvarelse.

Har biblioteket de bøger, tidsskrifter, cd’er, film og spil, som du har lyst til at låne? Møder du imødekommende medarbejdere? Giver biblioteket dig kulturelle input og oplevelser?

Det er noget af det, vi gerne vil høre jeres mening om, i den brugerundersøgelse, der foretages i øjeblikket. Det sker ved at et udsnit af vores brugere bliver inviteret direkte via mail fra analyse- og konsulentfirmaet Moos-Bjerre A/S.

Brugernes input er vigtige

Feedback er meget vigtigt for os, så vi kan udvikle os og blive bedre. Vi håber I vil svare på spørgsmålene.

Undersøgelsen er udformet af det eksterne analysefirma Moos-Bjerre A/S og den løber fra den 27. februar-12. marts 2024.