KLAP – teaterfestival for små og store

05.03.24
Alle får mulighed for at opleve professionelle børne- og ungdomsteatre fra ind- og udland, når de mange professionelle teatergrupper besøger Esbjerg Kommune 14.-21. april.

Hele kommunen vil summe af aktivitet, når KLAP-festivalen gæster os. Intet mindre end 100 professionelle børne- og ungdomsteatre har bekræftet deres deltagelse i 2024-festivalen i Esbjerg. Programmet byder på hele 150 forskellige teaterstykker, med 600 forestillinger fordelt både ude og inde, i kulturhuse, sale og lokale samlingssteder.

Et hav af gratis teateroplevelser venter jer

Alle billetter er gratis, og kan bestilles og printes på klap.nu eller festivalens app fra fredag 5. april 2024, kl. 10.00. Billetterne kan også afhentes under festivalen, ved personligt fremmøde i festivalens billetudlevering på Hovedbiblioteket. Her kan også kan få råd og vejledning af festivalens personale.

Programmet er klar fra 8. marts på klap.nu