Undgå bøder - få en reminder!

Undgå unødvendige bøder og hjælp os med at få materialerne hurtigt videre til næste låner. Tilmeld dig vores gratis huske-service og få besked tre dage før dine hjemlån skal afleveres.

Det er både nemt og gratis at tilmelde sig vores huske-service.

1. Gå ind på din lånerstatus.
  2. Log dig ind med dit cpr-nummer og pinkode.
  3. Tilføj hvilket mobilnummer eller mail du ønsker beskeden på.

Når du oplyser din e-mail adresse eller telefonnummer, vil vi kun sende beskeder pr. mail eller sms fremover. Det gælder således både hjemkaldelser, påmindelser og besked om reserveringer. Det er derfor vigtigt, at adressen/telefonnummeret er korrekt, og at du dagligt tjekker din mail/telefon.

Du er stadig selv ansvarlig for at få afleveret til tiden, uanset om du har fået huske-beskeden eller ej.

Hvis du får en påmindelse som SMS, og ønsker at forlænge lånetiden, kan du gøre det ved at sende en SMS retur til biblioteket.

Får du besked om, at et reserveret materiale er kommet, og du alligevel ikke skal bruge det, kan du også give besked pr. SMS. Præcist hvordan, du skal forholde dig, vil fremgå af den SMS, du får fra biblioteket. Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte os.