Fantasyfestival 2023 – se program og køb billet

23.06.23
Billetsalget til årets Fantasyfestival er i fuld gang. Se det store program for årets festival, som vi afholder 16.-17. september.

Programmet er større end nogensinde før. Der er spændende aktiviteter, foredrag, workshops og meget andet - både for børn og for voksne.

Du kan se programmet på Fantasyfestival.dk

I år kan du også opleve magien i byrummet

Fra Hovedbiblioteket, Esbjerg Museum og Esbjerg Byhistoriske Arkiv til Esbjerg International House, Musikhuset Esbjerg, Esbjerg Street Food og BROEN Shopping. Der sker ting og sager både i ugen op til Fantasyfestival og i selve weekenden 16.-17. september.

Gratis adgang til flere områder

Der er gratis adgang til messen i Riddersalen på Hovedbiblioteket og på Markedspladsen og Esehaven udenfor. Der er også gratis adgang på Esbjerg International House, Street Food og BROEN Shopping.

Billetsalg på Ticketmaster.dk

Skal du deltage i et foredrag eller en aktivitet, skal du købe et aktivitetsarmbånd.

Se billetpriser og link til billetsalg hos Ticketmaster på Fantasyfestival.dk

Undgå at stå i kø efter aktivitetsarmbånd

Mandag 11. september til torsdag 14. september kan du afhente og købe aktivitetsarmbånd på Hovedbiblioteket i Esbjerg. Salg og afhentning foregår i Informationen i den betjente åbningstid. Der tillægges også gebyr ved køb af armbånd på biblioteket.

Vi har i år tre forskellige farver på armbåndene:

• Gul for endagsarmbånd til lørdag
  • Hvid for endagsarmbånd til søndag
  • Blå for todagesarmbånd

Du kan kun afhente aktivitetsarmbånd ved personligt fremmøde

Aktivitetsarmbåndene sættes på ved udlevering, og det er derfor ikke muligt at afhente eller købe armbånd for personer, der ikke er tilstede.

Der er gratis adgang til festivalen, men alle aktiviteter kræver aktivitetsarmbånd.